BEDAŞ, Avcılar`a 10,4 milyon TL yatırım planlıyor
10.03.2016 13:54Son güncelleme : 10.03.2016 13:54
BEDAŞ, Avcılar İlçesi’ne 2016 yılı içinde 14 adet elektrik tesis projesini kapsayan 10,4 milyon liralık yatırım planlıyor.
Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş. (BEDAŞ), Avcılar İlçesi’ne 2016 yılı içinde 14 adet elektrik tesis projesini kapsayan 10,4 milyon liralık yatırım planlıyor.
BEDAŞ, ilçedeki elektrik dağıtım hizmetlerini iyileştirmek adına, 2016 yılı içerisinde 10,4 milyon
lira tutarında 14 adet elektrik tesis projesi yürütmeyi planlıyor. Plan kapsamında 4 yeni trafo merkezi tesis edilirken 2 adet mevcut trafonun gücü yükseltilecek, 28 adet ekonomik ömrünü tamamlamış mevcut trafo merkezi tümüyle yenilenecek. 16 km alçak gerilim ve 62 km yüksek gerilim yer altı kablosunun tesis edileceği planda, 6 km yeni aydınlatma hattı kurulacak ve 38 adet de yeni aydınlatma direği tesis edilecek.
BEDAŞ, AVCILAR BELEDİYESİ VE MUHTARLARI İLE ÇÖZÜM TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRDİBEDAŞ, Avcılar İlçesi’ndeki sorunları masaya yatırmak üzere 17 Şubat Çarşamba günü Avcılar Belediyesi Muhtarlar Müdürlüğü’nün ev sahipliğinde Avcılar İlçesi Muhtarları ile bir araya gelerek bölgeye ilişkin çözümleri konuştu.
Mahalli sorunların konuşulduğu ve ortak çözümlerin arandığı toplantıda Avcılar mahalle muhtarları yaşadıkları problemleri ve taleplerini dile getirdi.
BEDAŞ yetkilileri, toplantıda ilçe hizmet sınırları içerisinde 2015 yılında yapılan yatırım, bakım ve onarım çalışmaları hakkında her mahalle için ayrı ayrı bilgi verdi. 2016 yılında gerçekleştirilecek büyük yatırım çalışmaları ile bölgede yaşanan birçok enerji sıkıntısının çözüleceği müjdesi de verildi.
BEDAŞ İLETİŞİM KANALLARINI ÇEŞİTLENDİREREK ARIZALARA HIZLI DÖNÜŞ HEDEFLİYORYerel yönetimlerle iletişime hız verdiklerini belirten BEDAŞ yetkilileri, olası arızalara daha hızlı müdahale için muhtarlar ile kurulan WhatsApp grubu ve Çağrı Merkezindeki Muhtarlar VIP hattı ön planda olmak üzere, tüm iletişim kanallarını aktif şekilde kullandıklarını belirtti.
Elektrik dağıtımı sektöründe, tüketici deneyimini sosyal medyada yeniden şekillendirmeyi hedefleyen BEDAŞ, sektörde bir ilke imza atarak Kasım ayında Twitter Destek Hesabı açmıştı. BEDAŞ Destek Twitter Hesabı, İstanbul’un Avrupa Yakası’ndaki elektrik abonelerinin taleplerini ve sorularını 7/24 anlık olarak yanıtlıyor.
Tüketicilerin özellikle planlı ve anlık kesintiler hakkında hızlı bilgi almasını sağlamak adına da BEDAŞ 186 Mobil Uygulaması geliştirildi. İlk aşamada Android tabanlı olarak hazırlanan uygulamada harita üzerinden lokasyon seçilerek, kullanıcının kendi bölgesini etkileyen planlı bakım ve yatırım çalışmaları anlık olarak görülebiliyor. Üyelik sistemi sayesinde de ihbar bırakılabiliyor, ihbarın son durumu başvurularım bölümünden takip edilebiliyor.