VW uzlaşma için 10 milyar dolar ödeyecek!

24.06.2016 08:57

Son güncelleme : 24.06.2016 09:42

Volkswagen emisyon skandalı davalarında uzlaşma için 10 milyar dolar ödeyecek



Volkswagen AG, dizel motorlu araçlarının emisyon standartlarına uygun olmadığının tespit edilmesi sonrasında açılan davalarda uzlaşma yoluna gidecek.

Konuya yakın kaynakların verdikleri bilgiye göre Volkswagen AG, emisyon testlerinde geçemeyen yaklaşık 500 bin aracın sahiplerine 10 milyar doların üzerinde ödeme yapacak.

Kaynaklar, Volkswagen'in araç sahiplerine en az 5.100 dolar ödeyeceğini, bazı durumlarda bu ödemenin 10 bin dolara kadar çıkacağını ifade ettiler.

Volkswagen ayrıca çevreye verilen zarar nedeniyle 4 milyar dolardan fazla bir ödeme yapacak.





14:2614.340
Değişim :  0,06% |  8,63
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.333
En Yüksek
14.583
BIST En Aktif Hisseler14:23
SNICA 4,54 438.825.259 % 9,93  
BIGEN 75,25 59.395.427 % 9,93  
INFO 7,35 248.062.722 % 9,87  
ATEKS 137,70 3.110.987 % 9,81  
ISKUR 3.560.000,00 3.560.000 % 9,71  
14:23 Alış Satış %  
Dolar 46,5102 46,5203 % 0,03  
Euro 52,8453 52,8626 % 0,02  
Sterlin 60,9974 61,3031 % 8,68  
Frank 57,0202 57,3060 % 9,45  
Riyal 12,3444 12,4063 % 11,57  
14:23 Alış Satış %  
Gümüş ONS 56,97 57,03 % 0,66  
Platin 1.582,39 1.587,90 % 0,66  
Paladyum 1.183,74 1.188,44 % 0,66  
Brent Pet. 73,07 73,07 % 0,66  
Altın Ons 3.975,37 3.975,96 % 0,66