VW uzlaşma için 10 milyar dolar ödeyecek!

24.06.2016 08:57

Son güncelleme : 24.06.2016 09:42

Volkswagen emisyon skandalı davalarında uzlaşma için 10 milyar dolar ödeyecek



Volkswagen AG, dizel motorlu araçlarının emisyon standartlarına uygun olmadığının tespit edilmesi sonrasında açılan davalarda uzlaşma yoluna gidecek.

Konuya yakın kaynakların verdikleri bilgiye göre Volkswagen AG, emisyon testlerinde geçemeyen yaklaşık 500 bin aracın sahiplerine 10 milyar doların üzerinde ödeme yapacak.

Kaynaklar, Volkswagen'in araç sahiplerine en az 5.100 dolar ödeyeceğini, bazı durumlarda bu ödemenin 10 bin dolara kadar çıkacağını ifade ettiler.

Volkswagen ayrıca çevreye verilen zarar nedeniyle 4 milyar dolardan fazla bir ödeme yapacak.





13:3414.413
Değişim :  -0,87% |  -126,68
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.385
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler13:35
OSTIM 2,05 101.449.102 % 37,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
KTSKR 106,80 106.139.694 % 9,99  
BALSU 18,67 1.347.728.414 % 9,95  
GOODY 22,10 344.296.523 % 9,95  
13:35 Alış Satış %  
Dolar 46,4960 46,4994 % 0,05  
Euro 52,7695 52,7764 % -0,30  
Sterlin 61,0051 61,3109 % 8,69  
Frank 57,0658 57,3518 % 9,53  
Riyal 12,3528 12,4147 % 11,65  
13:35 Alış Satış %  
Gümüş ONS 60,88 60,95 % 0,66  
Platin 1.622,98 1.627,57 % 0,66  
Paladyum 1.209,83 1.211,76 % 0,66  
Brent Pet. 75,76 75,76 % 0,66  
Altın Ons 4.061,21 4.061,72 % 0,66